HomeFJ PortalFAQRegisterLog in

Share | 

I知 Sam Winchester more often than I知 Jared Padalecki!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Naley
Jared's Little Darling
Jared's Little Darling

Female
Virgo Snake
Anzahl der Beitr臠e : 1869
Ansehen/Reputation : 14

PostSubject: I知 Sam Winchester more often than I知 Jared Padalecki!   February 16th 2010, 09:55

February 11, 2010 by Cynthia

As we roll into the end of the fifth season, Jared Padalecki and Jensen Ackles took time out to talk with Supernatural Magazine about the enormity of it all. Here痴 an excerpt from the Issue 14 interview which is on newstands now.

An interview with Jared Padalecki and Jensen Ackles

For nine months of the year, Jared Padalecki and Jensen Ackles are possessed by supernatural entities. It痴 like demons or angels have taken over their bodies and they are powerless to do anything but watch their days unfold through someone else痴 eyes while they speak someone else痴 thoughts and live someone else痴 lives. Of course, those entities are just the fictional characters they play for their TV show, but when they池e Sam and Dean Winchester for 都ixteen hours a day, five days a week it痴 like being in a different world, Padalecki related. 的知 Sam Winchester more often than I知 Jared Padalecki!

When Jared and Jensen are working those kinds of hours in the mindset of brothers who are trying to stop the apocalypse while dealing with their dysfunctional relationship and coping with the fact that the blood of all humankind could be on their hands due to the roles they played in freeing Lucifer, the enormity of it all can be rather 兎xhausting, Ackles confirmed. 的t痴 been an exhausting season so far.

What痴 surprisingly not difficult for Ackles is having to pretend like he wants to kick Padalecki痴 Sam痴 ass to Hell and back. 的 love it when they fight each other! he insisted with a laugh. 的n the past, Dean could never stay mad at his little brother, but this time he could because he has all the reasons in the world to be mad: his little brother caused the Apocalypse! I mean, come on!

Padalecki agrees. 的 love the conflict. Before it was like, 前h, you made a deal with a demon, didn稚 you? 塑eah. 繕h, okay. So, how long? 羨 year. 塑ou suck. I値l find a way to get you out. Hug me. But then the situations obviously changed, so even though the brothers still cared about each other, what Sam and Dean went through changed them both and separated them more into individuals, so their relationship got much darker. I like the dynamic of brother versus brother when they both think they池e doing the right thing for the right reasons. And I would like to see how dark Sam could get.

Both actors don稚 actually expect that things will go darker; they expect that Sam and Dean will change the destinies laid out for them in The End. 典hey still have their own inner demons and skeletons and secrets and all that to deal with, Padalecki pointed out, 澱ut I知 sure they値l get back together and join forces somehow. Ackles agreed, adding, 添eah, I kinda think they値l spend most of the rest of the season trying to fix things up and forgiving their mistakes, especially Sam, because he痴 feeling guilty for Lucifer痴 rising on Earth. He痴 admitting his faults and trying to find redemption.

Read the full interview in issue 14 of The Official Supernatural Magazine on newsstands now.

To receive Supernatural Magazine exclusives, including sneak peeks,
interviews, promotional offers, and sweepstakes, visit: http://mailing.titanmagazines.com/mailing/

Supernatural Magazine launches Facebook page!

SUPERNATURAL MAGAZINE ISSUE 14 On-Sale NOW!

Source: SFUniverse.com

Back to top Go down
Naley
Jared's Little Darling
Jared's Little Darling

Female
Virgo Snake
Anzahl der Beitr臠e : 1869
Ansehen/Reputation : 14

PostSubject: Re: I知 Sam Winchester more often than I知 Jared Padalecki!   February 16th 2010, 10:40

Ich bin fter Sam Winchester als Jared Padalecki!

11. Februar, 2010 by Cynthia

Da wir uns immer mehr dem Ende der 5. Staffel n臧ern, haben sich Jared Padalecki und Jensen Ackles die Zeit genommen, mit dem Supernatural Magazin ber die ungeheuere Tragweite des Ganzen zu sprechen. Es folgt ein Auszug des Interviews aus Ausgabe 14, die es jetzt im Zeitschriftenhandel zu kaufen gibt.

Ein Interview mit Jared Padalecki und Jensen Ackles:

W臧rend neun Monaten im Jahr sind Jared Padalecki und Jensen Ackles von ihren Supernatural Charaktern besessen. Es ist so, als h舩ten D舂onen oder Engel ihre Krper bernommen und die beiden hilflos zurckgelassen, w臧rend sie ihre Tage durch die Augen eines Anderen erleben, die Gedanken eines Anderen aussprechen und das Leben eines Anderen fhren. Natrlich sind diese Eindringlinge nur die fiktiven Charaktere, die sie in ihrer TV-Show spielen, aber wenn man fr "sechzehn Stunden am Tag, 5 Tage die Woche Sam und Dean Winchester ist, scheint es wie eine komplett andere Welt". Padalecki meint: "Ich bin fter Sam Winchester als Jared Padalecki!"

Wenn Jared und Jensen diese vielen Stunden im Kopf der Brder verbringen, die versuchen die Apokalypse zu stoppen, w臧rend sie sich mit ihrer angeknacksten Beziehung zueinander besch臟tigen und mit dem Wissen k舂pfen, dass die durch die Befreiung Luzifers mglicherweise das Blut der kompletten Menschheit an ihren H舅den zu haben, kann die ungeheuere Tragweite des Ganzen ganz schn 'strapazis' sein. Ackles best舩igt: "Diese Staffel ist bisher sehr anstrengend."

Was aber berraschenderweise so gar nicht schwer fr Ackles zu sein scheint, ist der Fakt, dass er so tun muss, als wrde er zu gerne Padalecki's Sam's Hintern auf den Mond schie゚en. "Ich liebe es, wenn sie sich bekriegen!", sagte er mit einem Lachen. "In der Vergangenheit konnte Dean seinem kleinen Bruder nie lange bse sein, aber jetzt kann er das, weil er jeden Grund der Welt hat, sauer zu sein: Sein kleiner Bruder lste die Apokalypse aus! Komm schon!"

Padalecki stimmt zu. "Ich liebe den Konflikt. Vorher war es wie: 'Oh, du hast einen Deal mit einem D舂on gemacht, oder?' 'Ja.' 'Okay. Also wie lange noch?' 'Ein Jahr.' 'Du spinnst. Ich finde einen Weg, dich da raus zu kriegen. Umarme mich.' Aber dann ver舅derte sich die Situation ganz offensichtlich und auch wenn die Brder sich immer noch um den jeweils anderen Sorgen machen, haben die Geschehnisse der Vergangenheit die beiden ver舅dert und sie in zwei Individuen geteilt, was ihre Beziehung zueinander viel dsterer machte. Ich mag die Dynamik Bruder gegen Bruder, die beide denken, dass sie das Richtige aus den richtigen Grnden tun. Und ich mchte gerne sehen, wie dster Sam noch werden kann."

Beide Schauspieler erwarten momentan nicht, dass sich die Geschichte noch mehr verdstert, sondern dass Sam und Dean die ihnen in "The End" auferlegten Schicksale ab舅dern. "Sie haben noch immer mit ihren eigenen inneren D舂onen und Leichen im Keller zu k舂pfen," bringt es Padalecki auf den Punkt, "aber ich bin mir sicher, dass sie wieder zueinander finden und irgendwie ihre Kr臟te vereinigen." Ackles stimmt zu und erg舅zt: "Ja, ich denke, dass sie den Gro゚teil der restlichen Staffel damit verbringen, die Dinge wieder ins Lot zu bringen und ihren Fehlern zu verzeihen, besonders Sam, weil er sich schuldig fhlt, Luzifer auf die Menschheit losgelassen zu haben. Er hat seine Fehler eingesehen und sucht nun nach Vergebung."

Lest das komplette Interview in der 14. Ausgabe des Offiziellen Supernatural Magazin, das es jetzt im Zeitschriftenhandel gibt.

Um das Supernatural Magazin exklusiv zu erhalten, das auch Sneak Peeks,
Interviews, Promotional Offers und Gewinnspiele enth舁t, besucht: http://mailing.titanmagazines.com/mailing/

Source: SFUniverse.com
ワbersetzung: ForeverJared.com (Naley)

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Verfilmung von "Seelen"