Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeFJ PortalLatest imagesRegisterLog in

 

 I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki!

Go down 
AuthorMessage
Naley
Jared's Little Darling
Jared's Little Darling
Naley


Female
Virgo Snake
Anzahl der Beiträge : 1869
Alter : 46
Ort : Bayrisch Sibirien
Ansehen/Reputation : 14
Anmeldedatum : 2008-07-10

I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki! Empty
PostSubject: I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki!   I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki! EmptyFebruary 16th 2010, 09:55


I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki!

February 11, 2010 by Cynthia


As we roll into the end of the fifth season, Jared Padalecki and Jensen Ackles took time out to talk with Supernatural Magazine about the enormity of it all. Here’s an excerpt from the Issue 14 interview which is on newstands now.

An interview with Jared Padalecki and Jensen Ackles


For nine months of the year, Jared Padalecki and Jensen Ackles are possessed by supernatural entities. It’s like demons – or angels – have taken over their bodies and they are powerless to do anything but watch their days unfold through someone else’s eyes while they speak someone else’s thoughts and live someone else’s lives. Of course, those entities are just the fictional characters they play for their TV show, but when they’re Sam and Dean Winchester for “sixteen hours a day, five days a week – it’s like being in a different world,” Padalecki related. “I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki!”

When Jared and Jensen are working those kinds of hours in the mindset of brothers who are trying to stop the apocalypse while dealing with their dysfunctional relationship and coping with the fact that the blood of all humankind could be on their hands due to the roles they played in freeing Lucifer, the enormity of it all can be rather “exhausting,” Ackles confirmed. “It’s been an exhausting season so far.”

What’s surprisingly not difficult for Ackles is having to pretend like he wants to kick Padalecki’s Sam’s ass to Hell and back. “I love it when they fight each other!” he insisted with a laugh. “In the past, Dean could never stay mad at his little brother, but this time he could because he has all the reasons in the world to be mad: his little brother caused the Apocalypse! I mean, come on!”

Padalecki agrees. “I love the conflict. Before it was like, ‘Oh, you made a deal with a demon, didn’t you?’ ‘Yeah.’ ‘Uh, okay. So, how long?’ ‘A year.’ ‘You suck. I’ll find a way to get you out. Hug me.’ But then the situations obviously changed, so even though the brothers still cared about each other, what Sam and Dean went through changed them both and separated them more into individuals, so their relationship got much darker. I like the dynamic of brother versus brother when they both think they’re doing the right thing for the right reasons. And I would like to see how dark Sam could get.”

Both actors don’t actually expect that things will go darker; they expect that Sam and Dean will change the destinies laid out for them in The End. “They still have their own inner demons and skeletons and secrets and all that to deal with,” Padalecki pointed out, “but I’m sure they’ll get back together and join forces somehow.” Ackles agreed, adding, “Yeah, I kinda think they’ll spend most of the rest of the season trying to fix things up and forgiving their mistakes, especially Sam, because he’s feeling guilty for Lucifer’s rising on Earth. He’s admitting his faults and trying to find redemption.”

Read the full interview in issue 14 of The Official Supernatural Magazine on newsstands now.

To receive Supernatural Magazine exclusives, including sneak peeks,
interviews, promotional offers, and sweepstakes, visit: http://mailing.titanmagazines.com/mailing/

Supernatural Magazine launches Facebook page!

SUPERNATURAL MAGAZINE ISSUE 14 On-Sale NOW!



Source: SFUniverse.com
Back to top Go down
Naley
Jared's Little Darling
Jared's Little Darling
Naley


Female
Virgo Snake
Anzahl der Beiträge : 1869
Alter : 46
Ort : Bayrisch Sibirien
Ansehen/Reputation : 14
Anmeldedatum : 2008-07-10

I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki! Empty
PostSubject: Re: I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki!   I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki! EmptyFebruary 16th 2010, 10:40


Ich bin öfter Sam Winchester als Jared Padalecki!

11. Februar, 2010 by Cynthia


Da wir uns immer mehr dem Ende der 5. Staffel nähern, haben sich Jared Padalecki und Jensen Ackles die Zeit genommen, mit dem Supernatural Magazin über die ungeheuere Tragweite des Ganzen zu sprechen. Es folgt ein Auszug des Interviews aus Ausgabe 14, die es jetzt im Zeitschriftenhandel zu kaufen gibt.

Ein Interview mit Jared Padalecki und Jensen Ackles:


Während neun Monaten im Jahr sind Jared Padalecki und Jensen Ackles von ihren Supernatural Charaktern besessen. Es ist so, als hätten Dämonen – oder Engel – ihre Körper übernommen und die beiden hilflos zurückgelassen, während sie ihre Tage durch die Augen eines Anderen erleben, die Gedanken eines Anderen aussprechen und das Leben eines Anderen führen. Natürlich sind diese Eindringlinge nur die fiktiven Charaktere, die sie in ihrer TV-Show spielen, aber wenn man für "sechzehn Stunden am Tag, 5 Tage die Woche Sam und Dean Winchester ist, scheint es wie eine komplett andere Welt". Padalecki meint: "Ich bin öfter Sam Winchester als Jared Padalecki!"

Wenn Jared und Jensen diese vielen Stunden im Kopf der Brüder verbringen, die versuchen die Apokalypse zu stoppen, während sie sich mit ihrer angeknacksten Beziehung zueinander beschäftigen und mit dem Wissen kämpfen, dass die durch die Befreiung Luzifers möglicherweise das Blut der kompletten Menschheit an ihren Händen zu haben, kann die ungeheuere Tragweite des Ganzen ganz schön 'strapaziös' sein. Ackles bestätigt: "Diese Staffel ist bisher sehr anstrengend."

Was aber überraschenderweise so gar nicht schwer für Ackles zu sein scheint, ist der Fakt, dass er so tun muss, als würde er zu gerne Padalecki's Sam's Hintern auf den Mond schießen. "Ich liebe es, wenn sie sich bekriegen!", sagte er mit einem Lachen. "In der Vergangenheit konnte Dean seinem kleinen Bruder nie lange böse sein, aber jetzt kann er das, weil er jeden Grund der Welt hat, sauer zu sein: Sein kleiner Bruder löste die Apokalypse aus! Komm schon!"

Padalecki stimmt zu. "Ich liebe den Konflikt. Vorher war es wie: 'Oh, du hast einen Deal mit einem Dämon gemacht, oder?' 'Ja.' 'Okay. Also wie lange noch?' 'Ein Jahr.' 'Du spinnst. Ich finde einen Weg, dich da raus zu kriegen. Umarme mich.' Aber dann veränderte sich die Situation ganz offensichtlich und auch wenn die Brüder sich immer noch um den jeweils anderen Sorgen machen, haben die Geschehnisse der Vergangenheit die beiden verändert und sie in zwei Individuen geteilt, was ihre Beziehung zueinander viel düsterer machte. Ich mag die Dynamik Bruder gegen Bruder, die beide denken, dass sie das Richtige aus den richtigen Gründen tun. Und ich möchte gerne sehen, wie düster Sam noch werden kann."

Beide Schauspieler erwarten momentan nicht, dass sich die Geschichte noch mehr verdüstert, sondern dass Sam und Dean die ihnen in "The End" auferlegten Schicksale abändern. "Sie haben noch immer mit ihren eigenen inneren Dämonen und Leichen im Keller zu kämpfen," bringt es Padalecki auf den Punkt, "aber ich bin mir sicher, dass sie wieder zueinander finden und irgendwie ihre Kräfte vereinigen." Ackles stimmt zu und ergänzt: "Ja, ich denke, dass sie den Großteil der restlichen Staffel damit verbringen, die Dinge wieder ins Lot zu bringen und ihren Fehlern zu verzeihen, besonders Sam, weil er sich schuldig fühlt, Luzifer auf die Menschheit losgelassen zu haben. Er hat seine Fehler eingesehen und sucht nun nach Vergebung."


Lest das komplette Interview in der 14. Ausgabe des Offiziellen Supernatural Magazin, das es jetzt im Zeitschriftenhandel gibt.

Um das Supernatural Magazin exklusiv zu erhalten, das auch Sneak Peeks,
Interviews, Promotional Offers und Gewinnspiele enthält, besucht: http://mailing.titanmagazines.com/mailing/




Source: SFUniverse.com
Übersetzung: ForeverJared.com (Naley)
Back to top Go down
 
I’m Sam Winchester more often than I’m Jared Padalecki!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» TV Guide Up Close with Jared Padalecki
» Jared Padalecki Answers Your Questions
» Exclusive Video Interview: Jared Padalecki Discusses "Ghostfacers"
» How do you become a Fan of Jared???

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Jared ~ The Womanizer :: Interviews-
Jump to: